4 Aralık 2017 Pazartesi

Baymak Müşteri Memnuniyeti Ödülüne Sahip Oldu

Şikayetvar.com tarafından 2017 yılında düzenlenen A.C.E Awards’ta ısı sistemleri kategorisinde 2016 yılında olduğu gibi; iletişim hızı, şikayetlerin çözümlenme hızı, sonuçtan memnun kalan tüketici sayısı, teşekkür oranlarındaki başarısı ile Baymak ilk sıraya yerleşmiştir.

Baymak markası bu yıl 2.kez A.C.E Awards ile yalnızca ürünleri ile değil müşterilerine verdiği önem ile de sektöründe öncülüğünü kanıtlamıştır. Şikayetvar.com ‘un 400.000 şikayetçi müşterinin katılımı ile gerçekleşen anketler sonucunda oluşturulan “Müşteri Deneyim Endeksi” baz alınarak hazırlanan sıralamalar neticesinde bu yıl da önceki yıl olduğu gibi kendi kategorisinde en başarılı marka olmuştur.
Bunun üzerine Baymak Ceo’su Ender Çolak “önceliğimiz müşteri memnuniyeti” demiştir. Ayrıca sözlerine; “Baymak hiç olmadığı kadar müşteri odaklı bir şirket durumuna geldi. Çağımızda tüketiciye kaliteli ürün sunmak kendi başına yeterli değildir. bu yüzden üretimde yapılan modernizasyonun yanı sıra hizmet anlayışının da hiç olmadığı kadar müşteri odaklı bir yapıda yeniledik” cümlesini eklemiştir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder