Şikayetvar.com tarafından 2017 yılında düzenlenen A.C.E
Awards’ta ısı sistemleri kategorisinde 2016 yılında olduğu gibi; iletişim hızı,
şikayetlerin çözümlenme hızı, sonuçtan memnun kalan tüketici sayısı, teşekkür
oranlarındaki başarısı ile Baymak ilk sıraya yerleşmiştir.
Baymak markası bu yıl 2.kez A.C.E Awards ile yalnızca
ürünleri ile değil müşterilerine verdiği önem ile de sektöründe öncülüğünü
kanıtlamıştır. Şikayetvar.com ‘un 400.000 şikayetçi müşterinin katılımı ile
gerçekleşen anketler sonucunda oluşturulan “Müşteri Deneyim Endeksi” baz
alınarak hazırlanan sıralamalar neticesinde bu yıl da önceki yıl olduğu gibi
kendi kategorisinde en başarılı marka olmuştur.
Bunun üzerine Baymak Ceo’su Ender Çolak “önceliğimiz müşteri
memnuniyeti” demiştir. Ayrıca sözlerine; “Baymak hiç olmadığı kadar müşteri
odaklı bir şirket durumuna geldi. Çağımızda tüketiciye kaliteli ürün sunmak
kendi başına yeterli değildir. bu yüzden üretimde yapılan modernizasyonun yanı
sıra hizmet anlayışının da hiç olmadığı kadar müşteri odaklı bir yapıda
yeniledik” cümlesini eklemiştir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder